21 jan. 2014

Träningsvärken från helvetet.

Ja det har jag idag, fy f-n säger jag bara. 
Jag kan inte gå som en vanlig människa, det ser ju ut som jag skitit på mig. 
Och som om inte gårdagens träning räckte så hade jag lovat en kompis att vi skulle köra ett crunch pass idag. 
Jag var så nära att avboka, men har man lovat så har man. 
Jag gjorde så gott jag kunde det fick räcka, sen gick och sprang jag en stund på löpbandet också. Brukar ni träna så hårt, alltså så man kör slut på sig själv fullständigt? 
Nu måste jag vila säger min kropp. 
Och det kommer den få göra för nu blir det övertid på jobbet för och hinna med allt. 
Kanske kör ett pass på söndag igen, vi får se. Nu väntar the och macka och sen en dusch! Go kväll mina vänner!


6 kommentarer:

  1. Jo, då, det har allt hänt, speciellt förr när jag simmade 3 gånger i veckan, 1 tim var gång, spelade tennis 2 kvällar och joggade. Men jag har faktiskt aldrig haft träningsvärk och det kan jag kanske inte förklara på annat sätt att jag har ovanligt hög lungkapacitet.....Men jag har alltid önskat få träningsvärk, det låter så härligt, man måste känna att man verkligen gjort något!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Beundrar alla som verkligen tar tag i det där med träning, här blir det varken hackat eller malet...Ambitioner finns varje morgon, men när jobbet är slut för dagen så är jag också slut. Duktiga du! Kramiz

    SvaraRadera
  3. På Bodycombaten tar jag ut mig så armarna bara inte orkar mer. Det är mjölksyra hela vägen. Tränar jag själv är jag nog inte lika bra på att ta ut mig till max direkt...

    Svar: Jodå, jag trivs väldigt bra med mitt jobb:-)

    Bonusdottern åker den 27 o min yngsta åker den 3 feb. Otäckt...

    SvaraRadera
  4. Torsdagsmorgon och träningsvärken har väl förhoppningsvis tränats bort...Kan konstatera att det har blivit kallare här i Uddevalla, men inte så blåsigt idag. Hoppas blåsandet ger sig även utöver för mannen säger att det är "svinkallt" i Kungshamn. Kramiz

    SvaraRadera
  5. Jo visst har det hänt, men inte särskilt ofta... är lite för lat för det ;-) Och det är svårare eftersom jag mest går på gymmet där ingen puschar på mig.
    Hoppas kroppen din harr piggnat på nu.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nog har jag haft träningsvärk, men det var några år sedan jag hade sån där "dödens värk" så man knappast kan röra sig.
    Inte skönt alls............................

    Hoppas det känns bättre nu så du kan fira helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera